torsdag 11. august 2011

Sydd i sommer

Nok en sommer er nesten over, 4 uker ferie var skikkelig godt. De 2 første ukene var vi hjemme og da fikk jeg sydd en kjole på oppdrag. Det var ikke det letteste mønsteret jeg har sydd etter, men jeg lærte mye og mottakeren er veldig fornøyd. Etter det var det på tide med en tur til varmere strøk, vi dro til Sunny Beach, Bulgaria. Der møtte vi datteren min og familien som kom fra Tromsø noen dager etter oss. Masse kos og god mat. Godt og varmt var det også. Etter vår smak var det alfor mye bråk der, både på hotellet og rundt i byen. Masse ungdom og fest døgnet rundt. Nå er det full fart på jobb igjen og litt lite sying, men det tar seg nok opp igjen. Holder på med et babyteppe, jeg skal snart bli farmor og som jeg gleder meg. Det blir kos med småbarn i familien igjen. I september er det første møte i LierQuilten igjen og høsten er full av aktiviteter med møter med butikk besøk, tur og litt av hvert.

1 kommentar:

  1. Bulgaria var jo så deilig hanne,bortsett fra flyplassen da....helt pyton på Burgas.

    Vi var på Migic dreams vi, det ligger 5 min lengre å kjøre en sunny beach og vi har aldri hatt roligere og deiligere ferie!! 10 min å gå til Sveti vlas som var en nydelig liten koselig by!! Vi skal tilbake dit ja!!

    Vi var på Sunny beach en kveld og det tok oss 15 min å gå.......en kveld av to timer holdt

    SvarSlett